Gwarancja

  1. Gwarancja dotyczy narzędzi marki VALUE, importowanych przez firmę TECHNIKA CHŁODZENIA Sp. z o.o.(zwaną dalej importerem) i dystrybuowanych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przez sieć autoryzowanych dystrybutorów.
  2. Produkty zakupione u Autoryzowanych Dystrybutorów VALUE od 15-go marca 2017 objęte są wydłużoną gwarancją z 12 do 24 miesięcy, jednak nie dłużej niż 27 miesięcy od daty pierwszej sprzedaży w Polsce przez importera.
  3. Warunkiem akceptacji gwarancji jest: przedstawienie dowodu zakupu; użytkowanie produktu zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi zawartymi w instrukcji obsługi.
  4. Zgłaszany do reklamacji produkt powinien posiadać: 
    • tabliczkę z czytelnym numerem seryjnym umieszczonym na urządzeniu w momencie sprzedaży:
      Tabliczka z numerem seryjnym
    • wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji - kliknij aby pobrać formularz.
  5. Zgłoszenie reklamacji.
    Aby usprawnić pracę serwisu, prześlij wcześniej na adres: serwis@tchw.pl formularz zgłoszenia reklamacji oraz ustal z nami szczegóły dostarczenia przesyłki. Nadaną przesyłkę opisz „REKLAMACJA VALUE”. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  6. Gwarancja nie obejmuje części urządzenia, podlegające naturalnemu zużyciu, wskutek eksploatacji urządzenia.
  7. Gwarancja traci ważność w przypadku: przeprowadzania napraw przez osoby nieuprawnione; dokonywania zmian konstrukcyjnych; uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych lub siły wyższej.
  8. Reklamacyjne części urządzenia, stają się własnością dystrybutora.
  9. Dystrybutor nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub inne następstwa cywilnoprawne wynikające z wystąpienia wady w urządzeniu reklamacyjnym.
  10. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych. W przypadku konieczności dostawy części zamiennych od producenta urządzenia, termin może wydłużyć się do 28 dni roboczych.
  11. Użytkownik urządzenia ponosi koszty związane z rozpoczęciem procedury reklamacyjnej w przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych.