- Gwarancja dotyczy narzędzi marki VALUE, importowanych przez firmę TECHNIKA CHŁODZENIA Sp. z o.o.(zwaną dalej Importerem) i dystrybuowanych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przez sieć autoryzowanych dystrybutorów.
- Produkty zakupione u Autoryzowanych Dystrybutorów VALUE od 15-go marca 2017 objęte są wydłużoną gwarancją z 12 do 24 miesięcy, jednak nie dłużej niż 27 miesięcy od daty pierwszej sprzedaży w Polsce przez Importera.
- Warunkiem akceptacji gwarancji jest: przedstawienie dowodu zakupu; użytkowanie produktu zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi zawartymi w instrukcji obsługi.
- Zgłaszany do reklamacji produkt powinien posiadać:
- tabliczkę z czytelnym numerem seryjnym umieszczonym na urządzeniu w momencie sprzedaży:
- wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji - kliknij aby uzupełnić formularz.
- tabliczkę z czytelnym numerem seryjnym umieszczonym na urządzeniu w momencie sprzedaży:
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Gwarancja nie obejmuje części urządzenia, podlegające naturalnemu zużyciu, wskutek eksploatacji urządzenia.
- Gwarancja traci ważność w przypadku: przeprowadzania napraw przez osoby nieuprawnione; dokonywania zmian konstrukcyjnych; uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych lub siły wyższej.
- Reklamacyjne części urządzenia, stają się własnością dystrybutora.
- Dystrybutor nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub inne następstwa cywilnoprawne wynikające z wystąpienia wady w urządzeniu reklamacyjnym.
- Użytkownik urządzenia ponosi koszty związane z rozpoczęciem procedury reklamacyjnej w przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych.
- Szczegółowe warunki gwarancji znajdziesz pod linkiem - kliknij aby przejść do szczegółowych warunków serwisu.
Formularz zgłoszenia
Aby zgłosić reklamację zakupionego towaru, prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Przed zgłoszeniem upewnij się, że wypełniłeś poprawnie wszystkie rubryki formularza.